4 Ratings:

Strange visitors above and on the beach near Gold Coast / Australia


2 comments

  • matted#

    matted December 5, 2013 4:32:38 AM CET

    lol, what a joke. shutter is left open longer to get the streak effect. if you look it's cars going by not UFO's near the ground. or a guy with a flashlight , like the person recording this crap. a weather cam without date or time on it, hmm.. ok sure

  • ATTABOYSLIM2#

    ATTABOYSLIM2 November 26, 2013 4:37:17 AM CET

    Dude, if you faked this then you are damn good and should be working some place instead of hanging out at the beach. If it isn't some cgi special effects then WTF is it? Anyone? Any One?



‚Äč  
Visit Disclose.tv on Facebook