BANNED! REPTILIAN SHAPESHIFT

Super Moderator
User avatar
Posts: 9132
Joined: Fri May 14, 2010 7:03 pm
Location: Inside You.

PostSun Mar 20, 2011 7:35 pm » by Troll2rocks


bleever wrote:Troll are you insuating a physical confrontation? WTF? Only one way to solve this, VIDEO SKYPE this proves who the real men are...

C'mon dude...chill...you live near LA? I'll take ya on and I'll take ya on in Video Skype...haha...chill bro


Lol that is from a quote above me, my quote is at the bottom. :flop:
Image
Censorship debunking & disinformation, it's all in a days work.

Super Moderator
User avatar
Posts: 9132
Joined: Fri May 14, 2010 7:03 pm
Location: Inside You.

PostSun Mar 20, 2011 7:38 pm » by Troll2rocks


giusdude wrote:troll, i got ya.
like i said, it does not take much lately for me to blow my top.
i will follow your advice and pretend this wanker does not exist. case closed.

btw, your side to side sig is larger than my margin, so it goes over. and it takes with it the right side of your posts. how do i correct that, because i'm trying to make sense of what you write without being able to see what's on the far right of the screen.



Nice one.

Erm, not sure everything looks in order to me, try changing your web browser problem may lay there :flop: :cheers:
Image
Censorship debunking & disinformation, it's all in a days work.

Initiate
User avatar
Posts: 801
Joined: Fri Aug 27, 2010 5:03 pm

PostSun Mar 20, 2011 7:42 pm » by Oxygen


Well I am glad you kids have it all worked out warm n fuzzy like. Just keep in mind if you feel the need to respond to a poster's opinions with nothing but bashing and not offering any worth while content I will be here. = ) Until then remember... I love everyone, one at a time.

Peace

Writer
Posts: 95
Joined: Tue Nov 04, 2008 5:43 pm

PostSun Mar 20, 2011 7:45 pm » by Themastermind



Initiate
Posts: 720
Joined: Tue Jul 29, 2008 9:44 am
Location: crunchyvania

PostSun Mar 20, 2011 7:45 pm » by Crunchy


after looking a second time i get the impression that the girl does not look 18 :hell:
to the op do you have proof this is an 18 year old girl ?
have you even bothered to consider this ? because it sure does not look like its been professionally fimed.

if not then you are possibly gulty of posting child porn
even if its been censored thats no excuse. ... you know maybe thats the reason this video was "banned" as its claimed .......
and if you want the site domain to be siezed by all means leave it posted
im sure the members will be overjoyed. :bang;

Initiate
Posts: 242
Joined: Tue Oct 09, 2007 7:35 pm

PostSun Mar 20, 2011 7:48 pm » by Kolgoroth


Damn it Damn it Damn it. Another 16 minutes of my life wasted on some skinny girl with scoliosis that needs to get herself some McDonald's. This video was more useless then tits on an African Jew. Damn it people.

Conspirator
User avatar
Posts: 2519
Joined: Thu Oct 15, 2009 7:27 pm

PostSun Mar 20, 2011 7:50 pm » by Giusdude


troll, can't get it to adjust.
can you try and move the video part of your sig underneath the troll part of it instead of side to side?
if it's too much trouble don't bother.
as long as there's one idiot around wlling to believe bullshit, there will be a bullshitter

Super Moderator
User avatar
Posts: 9132
Joined: Fri May 14, 2010 7:03 pm
Location: Inside You.

PostSun Mar 20, 2011 7:53 pm » by Troll2rocks


giusdude wrote:troll, can't get it to adjust.
can you try and move the video part of your sig underneath the troll part of it instead of side to side?
if it's too much trouble don't bother.



Yeh im gonna remove the vid anyway, dont know why its doing that though.
Image
Censorship debunking & disinformation, it's all in a days work.

Super Moderator
User avatar
Posts: 15836
Joined: Fri Jul 18, 2008 7:12 pm

PostSun Mar 20, 2011 8:26 pm » by Spock


crunchy wrote:after looking a second time i get the impression that the girl does not look 18 :hell:
to the op do you have proof this is an 18 year old girl ?
have you even bothered to consider this ? because it sure does not look like its been professionally fimed.

if not then you are possibly gulty of posting child porn
even if its been censored thats no excuse. ... you know maybe thats the reason this video was "banned" as its claimed .......
and if you want the site domain to be siezed by all means leave it posted
im sure the members will be overjoyed. :bang;


Oh come on man.

I believe this chic is a reptile before I believe she is under 18.

Initiate
User avatar
Posts: 801
Joined: Fri Aug 27, 2010 5:03 pm

PostSun Mar 20, 2011 8:43 pm » by Oxygen


spock wrote:
crunchy wrote:after looking a second time i get the impression that the girl does not look 18 :hell:
to the op do you have proof this is an 18 year old girl ?
have you even bothered to consider this ? because it sure does not look like its been professionally fimed.

if not then you are possibly gulty of posting child porn
even if its been censored thats no excuse. ... you know maybe thats the reason this video was "banned" as its claimed .......
and if you want the site domain to be siezed by all means leave it posted
im sure the members will be overjoyed. :bang;


Oh come on man.

I believe this chic is a reptile before I believe she is under 18.


Your just saying that because you already... shall we say... "completed" the video... lol.

Peace


PreviousNext

  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post
Visit Disclose.tv on Facebook