CO2 Emissions Rapidly Acidifying Oceans

Conspirator
User avatar
Posts: 6733
Joined: Thu Jun 04, 2009 9:24 pm
Location: Evildweeb 3.0

PostFri Nov 15, 2013 3:28 am » by Evildweeb


.

... REAL data talks, bullshit walks.....just saying....

CO2 Emissions Rapidly Acidifying Oceans


Upload to Disclose.tv



NewsyScience

Published on Nov 14, 2013

Scientists predict a 170 percent increase in ocean acidity by the end of this century, a change a third of ocean life won't be able to survive.


http://www.youtube.com/watch?v=cA3IJNQbKW0


[ED: This has a Logan Tittle factor of 7.5 - they're dressing her down - LOL ]



Image
Image

The Book of Man http://vimeo.com/album/2701770

The Book of Man Blog (announcements) http://brianonley.wordpress.com/

Initiate
User avatar
Posts: 960
Joined: Sat Feb 19, 2011 11:23 pm

PostFri Nov 15, 2013 4:17 am » by Ishumble


Hopefully we won't have much longer to abuse the earth :sunny:

Super Moderator
User avatar
Posts: 20760
Joined: Thu Jul 22, 2010 3:20 am
Location: Odin's Palace

PostFri Nov 15, 2013 4:33 am » by The57ironman


.



.....carbon dioxide is doing what...?.... :headscratch:


um....remember 40 years ago...?


it was all about carbon monoxide...?


................Image








:cheers:
.
if you don't like my opinions....please lower your standards Image


.

Conspirator
User avatar
Posts: 2379
Joined: Mon Apr 16, 2012 8:16 am

PostFri Nov 15, 2013 4:53 am » by mediasorcery


no offence e.d but thats just ridiculous,

its phosphates from agriculture and industry that are acidifying the oceans, and sewerage /industry pollutions etc etc. :flop:


def not co2.
the story of life is quicker than the blink of an eye, the story of love is hello and goodbye, until we meet again my friend.

Conspirator
User avatar
Posts: 3062
Joined: Sun Aug 01, 2010 8:46 am

PostFri Nov 15, 2013 5:02 am » by Cosmine


Right now im holding my breath to help out oceans. ..

:hugging:

:cheers:

Conspirator
User avatar
Posts: 8837
Joined: Fri Mar 12, 2010 8:08 am
Location: Next door

PostFri Nov 15, 2013 5:24 am » by Malogg


Honest History Is The Weapon Of Freedom
Image

Conspirator
User avatar
Posts: 2379
Joined: Mon Apr 16, 2012 8:16 am

PostFri Nov 15, 2013 6:11 am » by mediasorcery


somehow dont think pricing carbon will fix anything lofl. ps didnt watch vid tho i must admit.
the story of life is quicker than the blink of an eye, the story of love is hello and goodbye, until we meet again my friend.

Conspirator
User avatar
Posts: 6733
Joined: Thu Jun 04, 2009 9:24 pm
Location: Evildweeb 3.0

PostFri Nov 15, 2013 12:23 pm » by Evildweeb


.

This should be moved to Hoaxes & Disinfo.

The entire CO2 / Global Warming lie is just that.

Displaced PH levels in the ocean can very well be changed by CO2 levels, but the hard data is not quite presented in the video.

Modern industrial society (i.e., BIG BUSINESS) has been dumping everything into the oceans BESIDES CO2, so blaming the general population on farting and exhaling has little to do with the topic IMHO.

Thx.

:cheers:




Image
Image

The Book of Man http://vimeo.com/album/2701770

The Book of Man Blog (announcements) http://brianonley.wordpress.com/

Conspirator
User avatar
Posts: 2379
Joined: Mon Apr 16, 2012 8:16 am

PostFri Nov 15, 2013 1:06 pm » by mediasorcery


food and water are THE most powerful weapons , that's the motive for all this, when your hungry enuf, youll do anything to get food /water, they know this, remember all the seed vaults etc, hmmmmm,
the story of life is quicker than the blink of an eye, the story of love is hello and goodbye, until we meet again my friend.

Conspirator
User avatar
Posts: 3062
Joined: Sun Aug 01, 2010 8:46 am

PostFri Nov 15, 2013 1:34 pm » by Cosmine


mediasorcery wrote:food and water are THE most powerful weapons , that's the motive for all this, when your hungry enuf, youll do anything to get food /water, they know this, remember all the seed vaults etc, hmmmmm,



When the people get really hungry. ..iit's called a revolution.. .

"They have no bread.. .gave em ' cake. "
Marie Antoinette

:bang; :yell: :yell: :yell: :yell: :yell: :yell: :hugging: :hell:

:nwo: :nwo: :nwo: :nwo: :nwo: :nwo: :nwo: :nwo: :n :cheers:



  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post
Visit Disclose.tv on Facebook