....geoengineering update....

Conspirator
User avatar
Posts: 8096
Joined: Fri Mar 12, 2010 9:08 am
Location: Next door

PostSun Mar 30, 2014 12:12 pm » by Malogg


Anyone wanting to look at these links better do it soon before this is removed from the net because Nasa and the US Gov have already removed their site to this :arrow:

http://archive.is/www.climatescience.gov
HAHA Image

Initiate
User avatar
Posts: 386
Joined: Sun Jul 22, 2012 3:04 am

PostSun Mar 30, 2014 1:10 pm » by flsts1


lol...found this little gem on Canada's corporate news posted Mar. 29 2014 ...
Canadian Broadcasting Corporation will only allow for linking to their site...sry...
(right on.... "they" win...the sheep are self policing...ugh... :vomit: )

"Give geoengineering a chance to fix climate change": David Keith
http://www.cbc.ca/news/technology/give- ... -1.2586882
By Chris Wodskou, CBC News Posted: Mar 29, 2014 5:00 AM ET| Last Updated: Mar 29, 2014 4:38 PM ET
The comment section is heartening, though! 2500+ comments in under 24hr's...The Peep's Have Spoken!
Anybody else see where this is going...in the form of taxation?

I found it to be humorous...if it wasn't so serious of an issue. But the point is, is that they have already been screwing with our skies for years. Hell, it even used to be on the local news in the 70ies. Only back then, they were saying it was to cut down on crop damage...
It took them 50 years to come right out and say it....
Try not to become a man of success but a man of value.
Albert Einstein

Conspirator
User avatar
Posts: 8096
Joined: Fri Mar 12, 2010 9:08 am
Location: Next door

PostSun Apr 13, 2014 4:42 pm » by Malogg


HAHA Image

Conspirator
User avatar
Posts: 5903
Joined: Thu Jun 04, 2009 10:24 pm
Location: Wankerville

PostSun Apr 13, 2014 9:39 pm » by Evildweeb


The57ironman wrote:.

.Image

.

Outstanding!!!! :flop:

This is another reason I posted this - though a few missed it.


the-high-flight-factor-t92786.html


Actually, the screen shot came from this original video (which I kinda borrowed...lol)


:cheers:


Image
Image
.
"What a pity if he logged into a porn channel we could see him for the wanker he is." - Toxic32


Previous

  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post
Visit Disclose.tv on Facebook