MASSIVE UFO FLEET 2012 FROM MOON BASE FLYING OFF MUST SEE

Initiate
User avatar
Posts: 993
Joined: Thu Sep 23, 2010 1:08 pm

PostMon Sep 17, 2012 6:32 pm » by Alternateworld


manchesterlad wrote:i personally believe this footage is real :owned:



That's either really poor judgment, or maybe you are the creator of this poor fake vid :headscratch:

My first thought (after recovering from the shock of seeing the op wasnt Sav! :o ) ...was the new moon issue but there's other telling clues, look at the dudes previous videos - They're all shite!

What i'd like to know is how users with such poor vids like this get so many freakin' views in so little time! :think:

Welcome all the same manc lad, if you think that's good stuff then you're in for the ride of your life by knocking around here!

:cheers:
Image

Writer
Posts: 24
Joined: Fri Sep 07, 2012 6:33 pm

PostTue Sep 18, 2012 2:39 pm » by manchesterlad


depends wat part of the world ur in as to the moon !! so that question isnt really relevant u dont no where this footage was taken and it was uploaded that day but may not have been filmed that day also

:headscratch:
theres is defo something thats for sure the answer is what !

http://uk-ufo-aliens.blogspot.co.uk

Conspirator
User avatar
Posts: 3085
Joined: Tue Oct 26, 2010 4:35 pm

PostTue Sep 18, 2012 4:19 pm » by Poooooot


manchesterlad wrote:depends wat part of the world ur in as to the moon !!


Nah, bro. That's not how it works.

The moon appears "upside down" between the Northern and Southern hemispheres, but the phase is always the same. ie, full moon = full moon no matter where you are on earth.

http://museumvictoria.com.au/planetariu ... -of-earth/
http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk ... heres.html
Matthew 7
“Do not judge, or you too will be judged. For in the same way you judge others, you will be judged, and with the measure you use, it will be measured to you.

Master Conspirator
User avatar
Posts: 10861
Joined: Thu Sep 03, 2009 12:36 am

PostTue Sep 18, 2012 4:23 pm » by Lowsix


Poooooot wrote:
manchesterlad wrote:depends wat part of the world ur in as to the moon !!


Nah, bro. That's not how it works.

The moon appears "upside down" between the Northern and Southern hemispheres, but the phase is always the same. ie, full moon = full moon no matter where you are on earth.

http://museumvictoria.com.au/planetariu ... -of-earth/
http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk ... heres.html


Image
Image
warløckmitbladderinfection wrote:blasphemous new gehenna inhabitant makes god sad...

Conspirator
User avatar
Posts: 3085
Joined: Tue Oct 26, 2010 4:35 pm

PostTue Sep 18, 2012 5:04 pm » by Poooooot


Lowsix wrote:
Poooooot wrote:
manchesterlad wrote:depends wat part of the world ur in as to the moon !!


Nah, bro. That's not how it works.

The moon appears "upside down" between the Northern and Southern hemispheres, but the phase is always the same. ie, full moon = full moon no matter where you are on earth.

http://museumvictoria.com.au/planetariu ... -of-earth/
http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk ... heres.html


Image

lol, seems I have some competition...

But, in regards to my comment. I prefer the use of reason and factual evidence. As much I as I want to see an authentic UFO/alien/extraterrestrial shot, I won't stand for people twisting and manipulating facts and evidence to fit their agenda.
Matthew 7
“Do not judge, or you too will be judged. For in the same way you judge others, you will be judged, and with the measure you use, it will be measured to you.

Writer
Posts: 24
Joined: Fri Sep 07, 2012 6:33 pm

PostWed Sep 19, 2012 5:36 pm » by manchesterlad


haha thanks for the info ive learnt summat new about the moon and NO I DIDNT MAKE THIS VIDEO for one not got a telescope for 2 havnt got the time lol

but less of the bitch slapping might be funny when ur like 10 but not when im 26 bro

i appreciate u telling me about the new moon stuff tho i never really bothered with that so now ive read that it does make me think whether its real now but u dunno if this was filmed earlier and uploaded later ?

:bang; :bang; :bang;
theres is defo something thats for sure the answer is what !

http://uk-ufo-aliens.blogspot.co.uk

Conspirator
User avatar
Posts: 3085
Joined: Tue Oct 26, 2010 4:35 pm

PostWed Sep 19, 2012 5:39 pm » by Poooooot


manchesterlad wrote:i appreciate u telling me about the new moon stuff tho i never really bothered with that so now ive read that it does make me think whether its real now but u dunno if this was filmed earlier and uploaded later ?

No problem on the lesson. I don't mind helping people out and/or expanding knowledge. :flop: :cheers:

I'm not sure on the filming date v. upload date. Did the original poster ever address that question?
Matthew 7
“Do not judge, or you too will be judged. For in the same way you judge others, you will be judged, and with the measure you use, it will be measured to you.

Conspirator
User avatar
Posts: 5996
Joined: Sat May 14, 2011 10:00 pm
Location: Arulu

PostWed Sep 19, 2012 5:47 pm » by Kinninigan


manchesterlad wrote:
i appreciate u telling me about the new moon stuff tho i never really bothered with that so now ive read that it does make me think whether its real now but u dunno if this was filmed earlier and uploaded later ?





You are right, there is no time stamp on the video

He could have been afraid to release the footage at first, maybe he did not the Men in Black showing up at his door.


I have trolled around a dozen conspiracy sites and no one has debunked this yet









:flop:
http://www.disclose.tv/media/list/user/Kinninigan
http://www.youtube.com/user/kinninigan



Writer
Posts: 63
Joined: Sat Dec 12, 2009 7:39 pm

PostThu Sep 20, 2012 3:53 pm » by Scully40


Very interesting video. It could be for real i think?











:look:[/quote]

Conspirator
User avatar
Posts: 2169
Joined: Tue Dec 30, 2008 10:23 pm

PostMon Sep 24, 2012 1:14 am » by Rich316


Not sure about this one.. Look at the chromatic abberations (the blue ring) on the moons edges. This shows the limits of the camera's optics. But the socalled ufos are quite clear.. not to mention that they'd be massive.. I lined up as best I could, the video against google moon and I suggest they're coming from an area called the Aristarchus crater and plateau area or somewhere right near the bright spot.


Previous

  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post
Visit Disclose.tv on Facebook