The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post a reply

:
In an effort to prevent automatic submissions, we require that you enter both of the words displayed into the text field underneath.
Smilies
:pray: :sleep: :D :alien51: :) :mrgreen: :wink: :love: :obsessed: :| :( :twisted: :evil: :scary: :o :dunno: :? 8-) :hmmm: :shock: :flop: :top: :x :P :oops: :cry: :?: :idea: :arrow: :!: :nails: :look: :rtft: :roll: :ohno: :hell: :vomit: :lol: :think: :headscratch: :clapper: :bang; :censored: :badair: :help: :owned: :nope: :nwo: :geek: :ugeek: :robot: :alien: :mrcool: :ghost: :sunny: :peep: :yell: :banana: :dancing: :hugging: :bullshit: :cheers: :shooting: :hiho:
View more smilies
BBCode is ON
[img] is OFF
[flash] is OFF
[url] is ON
Smilies are ON
Topic review
   

Expand view Topic review: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by Kerrblur2 » Fri Aug 24, 2012 7:11 pm

Kinninigan wrote:
Kerrblur2 wrote:ill be watching this once im home from work. :dancing:



welcome back kerblurr :cheers:



your avatar made a mark in dtv history, i was there for that......GOOD TIMES!















:peep:



HAHA thanks i been gone for a long time. Went to tibet. great to have electricity again. lots of study of my mind and body! lol!

boy that was fun times on Dtv back then!!!!

Back to this thread. I managed to watch 60 minutes of this film before i got sleepy. but I loved what they were trying to show. The downside is the fact that british people make awful awful doctumentaries. this could have been alot better i think. Who cares if it is fake. but if it isnt fake they should have elaborated more on the video they were taught to do by the spirit team.

OOO and btw WHO the HELL are these spirits. they are amazing strong beings! lemme tell yea heres what i think this is if it were real. Think of a bar, a bar has a bartender with beer and spirits. You goto the bar to drink and feel good right?

Haha I was laughing last night thinking they had all these goofy people cooped up in this blue room doing energy practices and willingly letting this spirit team enter and use there energy. IF i were one of them spirits, id be in heaven! id do any kind of stupid trick in the book to get what was free to take in that skole room.

my point is I never release my body to any spirit. my energy is reserved for whom i wish i give it out too. what really bothers me is the video showing a possible Grey alien. I think these people were being duped. Used. and there gonna be thrown away.

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by Kinninigan » Fri Aug 24, 2012 4:55 pm

This was just on coast to coast am, so yes i will watch it!


awesome timing...

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by domdabears » Fri Aug 24, 2012 2:14 pm

Spock wrote:I haven't watched it. When I saw they used mediums it turned me off. Is it really worth the time or is much of this based on channeling?

You don't believe in mediums?

I know a lot are fake and are in it just for the money, but I do believe there are real mediums out there.

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by Nilm33 » Fri Aug 24, 2012 12:41 pm

NO evidence produced by the scientific method was in this film...

Image

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by Boatman » Fri Aug 24, 2012 7:16 am

Troll2rocks wrote:Tony why the change ?


i got sick of the Name :vomit: , i thought Boatman was more fitting being as i like Boats, both Radio controlled, and full size.

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by Nihilgeist » Fri Aug 24, 2012 3:35 am

Spock wrote:Just finished watching it. It was okay, held my attention. I just can't shake the idea of it all being faked. You have the channelers, the table rising in the room, people asked to turn off camera, etc.

The best part was the writing on film. I have seen that sort of thing in other documentaries which came across a bit more legit to me.


I don't understand why the spirit through the radio couldn't describe his surroundings. Shit like that makes me think it's bs. I don't care if you're consciousness is floating in a sea of white like Poltergeist 2, you can describe your surroundings. I also don't understand how they eliminated the possibility of contacting negative entities, especially when they're doing seances and allowing them to possess them. This group had to have been a literal beacon in the afterlife flashing "Come fuck around with us!!!" by doing this for the past 2 years.

But I have to say the voice audio imprint seems pretty damn convincing to me. I guess I'd just have to experience it myself but I'm not about to fly to italy.

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by Kinninigan » Fri Aug 24, 2012 1:49 am

Kerrblur2 wrote:ill be watching this once im home from work. :dancing:



welcome back kerblurr :cheers:



your avatar made a mark in dtv history, i was there for that......GOOD TIMES!















:peep:

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by Kerrblur2 » Fri Aug 24, 2012 1:43 am

ill be watching this once im home from work. :dancing:

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by Noentry » Thu Aug 23, 2012 8:38 pm

Just finished watching the video.

Very good.

Life after death, without a doubt :flop:

Re: The Afterlife Investigations – The Scole Experiments

Post by Troll2rocks » Thu Aug 23, 2012 7:44 pm

Tony why the change ?

Top

Visit Disclose.tv on Facebook