2012 It's Not About Death...... But Life!!!

Post a reply

:
In an effort to prevent automatic submissions, we require that you enter both of the words displayed into the text field underneath.
Smilies
:pray: :sleep: :D :alien51: :) :mrgreen: :wink: :love: :obsessed: :| :( :twisted: :evil: :scary: :o :dunno: :? 8-) :hmmm: :shock: :flop: :top: :x :P :oops: :cry: :?: :idea: :arrow: :!: :nails: :look: :rtft: :roll: :ohno: :hell: :vomit: :lol: :think: :headscratch: :clapper: :bang; :censored: :badair: :help: :owned: :nope: :nwo: :geek: :ugeek: :robot: :alien: :mrcool: :ghost: :sunny: :peep: :yell: :banana: :dancing: :hugging: :bullshit: :cheers: :shooting: :hiho:
View more smilies
BBCode is ON
[img] is OFF
[flash] is OFF
[url] is ON
Smilies are ON
Topic review
   

Expand view Topic review: 2012 It's Not About Death...... But Life!!!

Re: 2012 It's Not About Death...... But Life!!!

Post by Richc » Thu Dec 06, 2012 12:42 am

Mob 2,0 wrote:
Richc wrote:Nice one Mobe. :flop:

A few years ago i said to someone that 21st Dec 2012 was going to be a self fulfilling prophecy.

One way or another, something would happen...

As you say the amount of global publicity around 2012 can open minds for the good.

But... Some nutter person or country like North Koria might decide its their destiny to start WW3 on that date because its expected.. :think:

Its such a publicly known date now that anyone in power can use it to their advantage and blame the outcome on the prophecy.

RIK


i don't believe in prophecies willy dose lol

why should north korea fuck up there perfect system, when its working like a mo fo

think about it. the ones who want too start wars and fulfilled prophecies are the ones that you know and trust very well :flop:


Rik Cheers :cheers:


Ha yeh, North Koria was the first country that came to mind but you are totally correct.

One of our own Western governments might feel the need to fulfill the prophecy. :think: :flop:

Could be thats what is going on right now....

RIK

Re: 2012 It's Not About Death...... But Life!!!

Post by Mozi!!a » Wed Dec 05, 2012 9:40 pm

Richc wrote:Nice one Mobe. :flop:

A few years ago i said to someone that 21st Dec 2012 was going to be a self fulfilling prophecy.

One way or another, something would happen...

As you say the amount of global publicity around 2012 can open minds for the good.

But... Some nutter person or country like North Koria might decide its their destiny to start WW3 on that date because its expected.. :think:

Its such a publicly known date now that anyone in power can use it to their advantage and blame the outcome on the prophecy.

RIK


i don't believe in prophecies willy dose lol

why should north korea fuck up there perfect system, when its working like a mo fo

think about it. the ones who want too start wars and fulfilled prophecies are the ones that you know and trust very well :flop:


Rik Cheers :cheers:

Re: 2012 It's Not About Death...... But Life!!!

Post by Richc » Wed Dec 05, 2012 12:47 am

Nice one Mobe. :flop:

A few years ago i said to someone that 21st Dec 2012 was going to be a self fulfilling prophecy.

One way or another, something would happen...

As you say the amount of global publicity around 2012 can open minds for the good.

But... Some nutter person or country like North Koria might decide its their destiny to start WW3 on that date because its expected.. :think:

Its such a publicly known date now that anyone in power can use it to their advantage and blame the outcome on the prophecy.

RIK

2012 It's Not About Death...... But Life!!!

Post by Mozi!!a » Tue Dec 04, 2012 8:57 pm

I Believe This Whole 2012 fear mongering and doom & gloom propaganda its a Good Thing.

Just Think About, All The Attention It Got, This Tells Me That whatEver We Put Our Minds And Hearts in To Something. It Becomes Real, Not Real Like End Of The World Real. But just Real.

Now Lets Use and Make This 2012 End Of The World Mentality To Get Rid Of Nwo The Wicked Ones Ya Know who They Are, and Take Back This World,

Just some Thoughts :flop:



Top

Visit Disclose.tv on Facebook