I feel slightly violated

Post a reply

:
In an effort to prevent automatic submissions, we require that you enter both of the words displayed into the text field underneath.
Smilies
:pray: :sleep: :D :alien51: :) :mrgreen: :wink: :love: :obsessed: :| :( :twisted: :evil: :scary: :o :dunno: :? 8-) :hmmm: :shock: :flop: :top: :x :P :oops: :cry: :?: :idea: :arrow: :!: :nails: :look: :rtft: :roll: :ohno: :hell: :vomit: :lol: :think: :headscratch: :clapper: :bang; :censored: :badair: :help: :owned: :nope: :nwo: :geek: :ugeek: :robot: :alien: :mrcool: :ghost: :sunny: :peep: :yell: :banana: :dancing: :hugging: :bullshit: :cheers: :shooting: :hiho:
View more smilies
BBCode is ON
[img] is OFF
[flash] is OFF
[url] is ON
Smilies are ON
Topic review
   

Expand view Topic review: I feel slightly violated

Re: I feel slightly violated

Post by Boondox681 » Sat Nov 15, 2014 4:32 pm

or jesus

Re: I feel slightly violated

Post by Nedroj » Sat Nov 15, 2014 1:28 pm

Wow you just kicked a 5 year old thread about nothing back to life ,you must be some kind of a god ,or a chicken :D :alien51:

Re: I feel slightly violated

Post by -Marduk- » Sat Nov 15, 2014 10:48 am

Spock wrote:NOBODY HERE BUT US CHICKENS!!!!!!

:lol:


Upload to Disclose.tv

Re: I feel slightly violated

Post by Spock » Thu Sep 24, 2009 12:10 am

Geese - move on already.

[removed] is just another place to take a shit - no conspiracy!!!!

Thread locked about it

NOBODY HERE BUT US CHICKENS!!!!!!

Re: I feel slightly violated

Post by Ovniac » Thu Sep 24, 2009 12:08 am

dlslith wrote:Ov,
Love your sig. Very cool. Where'd you get it?


thx bud. Made it myself. The hardest part was to find Norton's shot. Clipped it from 'Out of The Blue'. His comment is sooo 'a propos'.

Re: I feel slightly violated

Post by Slith » Thu Sep 24, 2009 12:04 am

psi, take a pill

Re: I feel slightly violated

Post by Ovniac » Thu Sep 24, 2009 12:03 am

Hey, HighSix, how are you, my friend? Is someone being mean to you?
Just call 1-800-JUNK to remove all the blue meanies from your sandbox.

Peace.

Re: I feel slightly violated

Post by Slith » Thu Sep 24, 2009 12:02 am

Ov,
Love your sig. Very cool. Where'd you get it?

Re: I feel slightly violated

Post by Thesaint » Thu Sep 24, 2009 12:00 am

Let it go, you were all in the wrong and that's fine everybody makes misakes, don't justify it by repeating the same old nonsense, if your embarrassed then you should be, the mods did what was right, end off. LET IT GO and lets get back to normal.

Re: I feel slightly violated

Post by Slith » Wed Sep 23, 2009 11:48 pm

Thanks Low, just trying to look out for the good guys on here. :flop:

Top

Visit Disclose.tv on Facebook