Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post a reply

:
In an effort to prevent automatic submissions, we require that you enter both of the words displayed into the text field underneath.
Smilies
:pray: :sleep: :D :alien51: :) :mrgreen: :wink: :love: :obsessed: :| :( :twisted: :evil: :scary: :o :dunno: :? 8-) :hmmm: :shock: :flop: :top: :x :P :oops: :cry: :?: :idea: :arrow: :!: :nails: :look: :rtft: :roll: :ohno: :hell: :vomit: :lol: :think: :headscratch: :clapper: :bang; :censored: :badair: :help: :owned: :nope: :nwo: :geek: :ugeek: :robot: :alien: :mrcool: :ghost: :sunny: :peep: :yell: :banana: :dancing: :hugging: :bullshit: :cheers: :shooting: :hiho:
View more smilies
BBCode is ON
[img] is OFF
[flash] is OFF
[url] is ON
Smilies are ON
Topic review
   

Expand view Topic review: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by Toxic32 » Sat Jun 21, 2014 3:46 pm

Thanks for that. It cleared up a lot of things and ideas I'v had in the back of my mind.

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by DarkHeart » Fri Jun 20, 2014 8:39 pm

Episode 2 Symbols of an Alien Sky: The Lightning Scarred Planet, Mars (Full Documentary)

:banana:


Upload to Disclose.tv

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by Vulcanic » Thu Dec 13, 2012 11:49 pm

this is a great thread :flop: i gotta dig up some more stuff for this thread keep it alive :flop:

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by jonathanrowell18 » Thu Dec 13, 2012 5:34 pm

Just found your site. Love it. Shared it with all the zombies I could taunt. Thanks for standing.

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by Canubis » Sat Dec 08, 2012 8:02 am

i was absolutely blown away by this, its viable and very accurate but in all my wisdom of Atlantis and the golden ages b4 never was anything like this mentioned or pointed to....just imagine how spectacular the 21st will be if there is an alignment and all this is correct...

great stuff, there is part 2 and 3 to come??

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by Mozi!!a » Sat Dec 08, 2012 12:23 am

Glad Ya Liked It :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

Talk About Connecting The Dots :flop: :flop: :flop:

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by Cornbread714 » Fri Dec 07, 2012 4:58 am

I thought it made a lot of sense, but I'm not sure about all of their interpretations of the exact planetary alignments, etc.

I do tend to believe the planets were a lot more "active" back then, though, and I think the worldwide symbols are pretty strong evidence of that.

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by Bikerjc » Fri Dec 07, 2012 4:30 am

good one mob :flop: :clapper:

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by Kaarmaa » Fri Dec 07, 2012 4:29 am

Naranja wrote:they didnt explain why they were making cave drawings in the first place.


Maybe because their knowledge and vocabulary weren't very developed yet?
We still draw today to communicate, for example, with people who don't speak our language or who simply don't understand what we are talking about.
It's one of the first tools of communication. So it would be logic and even smart to transmit to others what you witnessed through these tools.

Re: Symbols of an Alien Sky—FULL VIDEO (OFFICIAL MOVIE)

Post by Vulcanic » Fri Dec 07, 2012 4:28 am

this is a old thread that no one at the time i posted it got into it but seeing this video reguards it highly you all might want to take a look at this velikovsky-and-the-3-600-signature-t478-30.html

Top

Visit Disclose.tv on Facebook