2 Live Feeds From Gaza

Post a reply

:
In an effort to prevent automatic submissions, we require that you enter both of the words displayed into the text field underneath.
Smilies
:pray: :sleep: :D :alien51: :) :mrgreen: :wink: :love: :obsessed: :| :( :twisted: :evil: :scary: :o :dunno: :? 8-) :hmmm: :shock: :flop: :top: :x :P :oops: :cry: :?: :idea: :arrow: :!: :nails: :look: :rtft: :roll: :ohno: :hell: :vomit: :lol: :think: :headscratch: :clapper: :bang; :censored: :badair: :help: :owned: :nope: :nwo: :geek: :ugeek: :robot: :alien: :mrcool: :ghost: :sunny: :peep: :yell: :banana: :dancing: :hugging: :bullshit: :cheers: :shooting: :hiho:
View more smilies
BBCode is ON
[img] is OFF
[flash] is OFF
[url] is ON
Smilies are ON
Topic review
   

Expand view Topic review: 2 Live Feeds From Gaza

Re: 2 Live Feeds From Gaza

Post by E6722maj » Fri Nov 16, 2012 10:53 am

boom!!
Image



note - not real. yet :nails:

.

Re: 2 Live Feeds From Gaza

Post by Opalserpent » Thu Nov 15, 2012 10:07 pm

Crikey, basement time. They Must be rotating old donated ordinance to make space for the new stuff.

Re: 2 Live Feeds From Gaza

Post by Zegtelzegtel » Thu Nov 15, 2012 8:13 pm

over 100 bombs dropped..

Re: 2 Live Feeds From Gaza

Post by Zegtelzegtel » Thu Nov 15, 2012 7:12 pm

Zegtelzegtel wrote:Huge explosion just now


I heard the fighter jet comming..it's crazy shit

.

Re: 2 Live Feeds From Gaza

Post by Zegtelzegtel » Thu Nov 15, 2012 7:10 pm

Huge explosion just now


I heard the fighter jet comming..it's crazy shit

one is now off line..

Re: 2 Live Feeds From Gaza

Post by Zegtelzegtel » Thu Nov 15, 2012 7:08 pm

you can hear the drones flying over...


the guy thinks warships are shooting at Gaza

2 Live Feeds From Gaza

Post by Savwafair2012 » Thu Nov 15, 2012 6:21 pm

All quite now but watching this and waiting for another bomb to drop is kinda cool.

glad I'm in LA and not there



http://beforeitsnews.com/war-and-confli ... 44014.html

Top

Visit Disclose.tv on Facebook