It's the Bibi Rap

Post a reply

:
In an effort to prevent automatic submissions, we require that you enter both of the words displayed into the text field underneath.
Smilies
:pray: :sleep: :D :alien51: :) :mrgreen: :wink: :love: :obsessed: :| :( :twisted: :evil: :scary: :o :dunno: :? 8-) :hmmm: :shock: :flop: :top: :x :P :oops: :cry: :?: :idea: :arrow: :!: :nails: :look: :rtft: :roll: :ohno: :hell: :vomit: :lol: :think: :headscratch: :clapper: :bang; :censored: :badair: :help: :owned: :nope: :nwo: :geek: :ugeek: :robot: :alien: :mrcool: :ghost: :sunny: :peep: :yell: :banana: :dancing: :hugging: :bullshit: :cheers: :shooting: :hiho:
View more smilies
BBCode is ON
[img] is OFF
[flash] is OFF
[url] is ON
Smilies are ON
Topic review
   

Expand view Topic review: It's the Bibi Rap

Re: It's the Bibi Rap

Post by Tjahzi » Sat Nov 17, 2012 7:23 pm

Eldorado wrote:someone is using DTV to track the information here.......and it's obviously Bibi's crew.


but but.. errbody's doin it :ohno:

Re: It's the Bibi Rap

Post by zangazanga75 » Sat Nov 17, 2012 6:11 pm

Re: It's the Bibi Rap

Post by Lowsix » Sat Nov 17, 2012 6:04 pm

Eldorado wrote:I also wanna say watch out for your files....set back ups......immediately......

the second I opened the website today......I got a pop up warning about a virus from my firewall.........

someone is using DTV to track the information here.......and it's obviously Bibi's crew.


lmao

Re: It's the Bibi Rap

Post by Eldorado » Sat Nov 17, 2012 5:46 pm

I also wanna say watch out for your files....set back ups......immediately......

the second I opened the website today......I got a pop up warning about a virus from my firewall.........

someone is using DTV to track the information here.......and it's obviously Bibi's crew.

Re: It's the Bibi Rap

Post by Eldorado » Sat Nov 17, 2012 5:44 pm

zangazanga75 wrote:hamas goverment building goes baboomz


Upload to Disclose.tv



Youre really coming up with a lot of bright ideas arent you zanga?????

why dont you turn out the light and go to bed now.............getting sick of the adventure marketing strategy luring more fucking tourists into the war......

Re: It's the Bibi Rap

Post by zangazanga75 » Sat Nov 17, 2012 4:09 pm

hamas goverment building goes baboomz


Upload to Disclose.tv

Re: It's the Bibi Rap

Post by Tjahzi » Sat Nov 17, 2012 11:10 am

lmao

Re: It's the Bibi Rap

Post by Opalserpent » Sat Nov 17, 2012 4:19 am

LOOLOLOLOLOLOLOLOL

Also good documentary after music montage.

It's the Bibi Rap

Post by Harbin » Sat Nov 17, 2012 2:10 am


Top

Visit Disclose.tv on Facebook