SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post a reply

:
In an effort to prevent automatic submissions, we require that you enter both of the words displayed into the text field underneath.
Smilies
:pray: :sleep: :D :alien51: :) :mrgreen: :wink: :love: :obsessed: :| :( :twisted: :evil: :scary: :o :dunno: :? 8-) :hmmm: :shock: :flop: :top: :x :P :oops: :cry: :?: :idea: :arrow: :!: :nails: :look: :rtft: :roll: :ohno: :hell: :vomit: :lol: :think: :headscratch: :clapper: :bang; :censored: :badair: :help: :owned: :nope: :nwo: :geek: :ugeek: :robot: :alien: :mrcool: :ghost: :sunny: :peep: :yell: :banana: :dancing: :hugging: :bullshit: :cheers: :shooting: :hiho:
View more smilies
BBCode is ON
[img] is OFF
[flash] is OFF
[url] is ON
Smilies are ON
Topic review
   

Expand view Topic review: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by SolStone » Sat Aug 10, 2013 9:19 pm

Seeing Dtv move into its true capacity as a venue is very exciting; much appreciation to the moderators who (from what I understand) don't get paid but contribute entirely to the logistics and conduction of the interviews rolling down the rabbit hole.
There are no limits but self-imposed limits, thank you all very much for what each of you is creating for the larger community.

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by Bink02 » Thu Jun 13, 2013 2:59 pm

One-23 wrote:I think this calls for an Updated Collective Video

Anyone up for the challenge :flop:


Upload to Disclose.tv




Upload to Disclose.tv




Upload to Disclose.tv





Those are very cool !

:soundblast: :dancer: :cheers:

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by The57ironman » Thu Jun 13, 2013 2:48 pm

One-23 wrote:I think this calls for an Updated Collective Video

Anyone up for the challenge :flop:


Upload to Disclose.tv




Upload to Disclose.tv




Upload to Disclose.tv


.

..i agree......an updated collective video..... :owned:

:cheers:

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by Slith » Thu Jun 13, 2013 2:36 pm

Tru dat Bink :flop:

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by Bink02 » Thu Jun 13, 2013 2:31 pm

I had already posted this on the other thread ... ahhh... but what the hell ... it's a good song :flop:





Upload to Disclose.tv





:clapper: :cheers:

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by Slith » Thu Jun 13, 2013 2:13 pm

One-23 wrote:


Upload to Disclose.tv



LMAO. I forgot aboot that one. Too funny

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by Ishtar77 » Thu Jun 13, 2013 2:13 pm

Iwanci wrote:support who? You bunch of crossdressing numbskulls?


:alien51: :alien51: :alien51:


I still luvs ya guys and gals.....


Bring back the chat.. I got some shit I need to hang!


:mrgreen:


yes to the chat :dancing:

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by Rich316 » Thu Jun 13, 2013 2:02 pm

Glad it's back up and running again.. was a long coupla days!

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by Toxic32 » Thu Jun 13, 2013 10:57 am

Thank god all my resent post have been destroyed along with my detail description of how to make a crystal graphene tubular matrix creating a stable magnet vortex centrifugal separation unit. Which would be ten thousand times more efficient than existing separation centrifuges. I would have hated myself if that had fallen into the wrong hands. LOL. I will just place a few key words in this post to get the attention of our overlords just in case they have fallen asleep under all the shit that is coming their way in the near future.

Ok let's see how quick they respond. I have set up my computer's to ping anything and everything coming my way and I'm running through a number of security levels and proxies.

Plutonium 239. Atomic bomb. Explosive. Dirty bomb. H7N9. Pigeons. :alien51:


http://www.liveleak.com/view?i=ea1_1370999319

Re: SHOW YOUR SUPPORT FOR DISCLOSE TV!!!

Post by Iwanci » Thu Jun 13, 2013 10:51 am

support who? You bunch of crossdressing numbskulls?


:alien51: :alien51: :alien51:


I still luvs ya guys and gals.....


Bring back the chat.. I got some shit I need to hang!


:mrgreen:

Top

Visit Disclose.tv on Facebook