Search found 28 matches

Return to advanced search

Indigoemissary
Sat May 14, 2011 6:54 pm
 
Forum: General Conspiracies
Topic: HAARP activated - full power!
Replies: 49
Views: 3306

Re: HAARP activated - full power!

really don t like this HAARP machines , I live in Ottawa and have since 1995 and never until last summer had i felt an earthquake , it scared the shit out of me i have 2 young boys 1 was still in the womb at the time i grabbed my oldest and ran out the house my knees where shaking but so was the gr...
Indigoemissary
Tue May 10, 2011 5:47 pm
 
Forum: News & World Events
Topic: Why aren't we hearing News about Japan??
Replies: 17
Views: 1197

Re: Why aren't we hearing News about Japan??

Because nuclear fallout holocausts aren't important to the people of earth. Waaaaait a second.... you're right. WTF?
Indigoemissary
Tue May 10, 2011 5:44 pm
 
Forum: General Conspiracies
Topic: 10 Facts That Prove The Bin Laden Fable Is a Contrived Hoax
Replies: 30
Views: 4006

Re: 10 Facts That Prove The Bin Laden Fable Is a Contrived H

This made me chuckle thought I would share in case you missed it
DNA of Bin Laden has come back with a reading of 24% cocoa, 52% coconut, 18% sugar, and 6% milk.
Experts say this is probably due to the bounty on his head

:lol: :lol: :lol:

too funny
Indigoemissary
Sat May 07, 2011 11:07 pm
 
Forum: Science & Technology
Topic: The 'evidence' of Evolution is Falsified
Replies: 140
Views: 2292

Re: The 'evidence' of Evolution is Falsified

i find it telling that your handle megame includes " me game" and "mega me"

narcissist + religion = you. scary thought. hope you don't plan on delivering "god's" wrath.

You scare me.
Indigoemissary
Sat May 07, 2011 9:54 pm
 
Forum: Science & Technology
Topic: The 'evidence' of Evolution is Falsified
Replies: 140
Views: 2292

Re: The 'evidence' of Evolution is Falsified

i recant my "silly religion" comment. duly noted. i have christian friends and i love them deeply. i just think that discarding one theory that uses the same process that EVERYONE benefits from to be foolish. Why can't evolution be the tool of god's creation? Because a book written by peop...
Indigoemissary
Sat May 07, 2011 9:32 pm
 
Forum: Politics & NWO
Topic: Police State of Canada HATES Musicians
Replies: 21
Views: 811

Re: Police State of Canada HATES Musicians

Thats funny.... cause i am going to trial and my lawyer said its a shoe in win. and btw... we don't put in jail for minor charges... we get a month or so of "don't leave the province" and 10 or 20 hours of community service. where the fuck do YOU live? cause where ever it is... i would mov...
Indigoemissary
Sat May 07, 2011 9:24 pm
 
Forum: Science & Technology
Topic: The 'evidence' of Evolution is Falsified
Replies: 140
Views: 2292

Re: The 'evidence' of Evolution is Falsified

Hmmm.... so when the study of evolutionary biology gives you life saving medicines.. aaaand seeing as the same scientific processes give you your cars, phones, airplanes.... structures... -everything- you use then whose face is being spat on now? The fact that people who deny the scientific process ...
Indigoemissary
Sat May 07, 2011 9:11 pm
 
Forum: General Conspiracies
Topic: US Government Psy-Ops - The 'Killing' of Osama Bin Laden
Replies: 36
Views: 1158

Re: US Government Psy-Ops - The 'Killing' of Osama Bin Laden

As plausible as it is vunerable imo. The youth are still young and open to influence, i fear they're possibly being used for this revolution to the ends of western interests. Then i look at the bigger picture, i feel the change in energy we are experiencing, and i am renewed with hope. i was just t...
Indigoemissary
Sat May 07, 2011 9:01 pm
 
Forum: News & World Events
Topic: Well, if this isn't embarrassing...
Replies: 34
Views: 1499

Re: Well, if this isn't embarrassing...


Upload to Disclose.tv



:lol: :lol: :lol:

you're on the naughty list!

except that muslim naughty lists don't get you coal in your stocking, they get you killed.
Indigoemissary
Fri May 06, 2011 5:00 pm
 
Forum: General Conspiracies
Topic: US Government Psy-Ops - The 'Killing' of Osama Bin Laden
Replies: 36
Views: 1158

Re: US Government Psy-Ops - The 'Killing' of Osama Bin Laden

SDTEEXG3ge8 did the homework for you. surprised no-one has mentioned this :shock: oh yeah, she was assassinated a week later. plus, a hunter always sports their trophy... no body? no way. aaaaand.... they say they confirmed the death by DNA... yeah well you need TWO samples to make a comparison. wh...
Next

Return to advanced search

Visit Disclose.tv on Facebook