Should we use the moon as a modern Noah's Ark?

Initiate
User avatar
Posts: 963
Joined: Tue Jul 07, 2009 11:28 pm

PostTue Dec 11, 2012 5:30 am » by Naranja


Cornbread714 wrote:It's a great and unfilmable book, but they made a movie out of it, anyway.


Oh, well...


I think Valerie Perrine was hot.


I dont really read books but that was some plot man! I have heard the title before but, yeah I thought it was a horror movie. The guy who wrote it must have been on acid, like all the time! Im gonna make my girlfriend read it to me, and see the movie, u know, for the titties.. :mrcool:
Image

Initiate
User avatar
Posts: 963
Joined: Tue Jul 07, 2009 11:28 pm

PostTue Dec 11, 2012 5:36 am » by Naranja


Image

Conspirator
User avatar
Posts: 1261
Joined: Wed Oct 20, 2010 7:01 pm

PostTue Dec 11, 2012 5:38 am » by Kaarmaa


Naranja wrote:... u know, for the titties.. :mrcool:


Have a nice day Sir :sunny:
Image

And ty for the movie :cheers:

Super Moderator
User avatar
Posts: 19308
Joined: Thu Jul 22, 2010 4:20 am
Location: underneath the circumstances

PostTue Dec 11, 2012 5:45 am » by The57ironman


Image
..i have mixed drinks about my feelings...

Initiate
User avatar
Posts: 963
Joined: Tue Jul 07, 2009 11:28 pm

PostTue Dec 11, 2012 5:46 am » by Naranja


:love:

:cheers:
Image

Conspirator
User avatar
Posts: 1261
Joined: Wed Oct 20, 2010 7:01 pm

PostTue Dec 11, 2012 5:50 am » by Kaarmaa


My apologies to Toxic32 for

Image

I'm out :mrgreen: :cheers:

Initiate
User avatar
Posts: 963
Joined: Tue Jul 07, 2009 11:28 pm

PostTue Dec 11, 2012 5:59 am » by Naranja


Kaarmaa wrote:My apologies to Toxic32 for

Image

I'm out :mrgreen: :cheers:


Oh shit your right! I feel partly responsible, partly.. Toxic at first hes gonna be pissed because the site is down for maintenance tuesday morning, then hes gonna be like WTF? because his thread is derailed, then hes gonna be like, yeya! titties! :mrcool:
Image

Conspirator
User avatar
Posts: 6965
Joined: Sat May 14, 2011 10:00 pm
Location: Zin-Uru

PostTue Dec 11, 2012 6:07 am » by Kinninigan


:ohno:


dont even know what the thread is about now




:alien51:













Image













:peep:
Canubis wrote:AT DTV we aim for shit pending disclosure RUN it threw the best before you give it to the dogs...

say somthing about my avatar i dare u.

https://www.youtube.com/user/kinninigan
http://www.disclose.tv/user/kinninigan/

Super Moderator
User avatar
Posts: 19308
Joined: Thu Jul 22, 2010 4:20 am
Location: underneath the circumstances

PostTue Dec 11, 2012 6:14 am » by The57ironman


.




.........titties belong on noah's ark....... :mrcool:



.
..i have mixed drinks about my feelings...

Conspirator
User avatar
Posts: 3506
Joined: Thu Jan 28, 2010 10:50 pm
Location: 2 Thirds Down The Bottle

PostTue Dec 11, 2012 1:36 pm » by Toxic32


Meanwhile back at the ranch.... Whilst I'm sure sex in zero gravity would very interesting and fun. But I was thinking more along the lines of storage...Well I suppose female eggs and male sperm would fall into that category and would keep well in the shadows on the moon where it is cold enough to freeze your balls off. :mrgreen:
Welcome back Slith...Nuff Said.


Previous

  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post
Visit Disclose.tv on Facebook