The REAL 'Duracell Bunny'?"

Conspirator
User avatar
Posts: 1097
Joined: Sun Sep 16, 2012 1:21 pm
Location: "In life's litter tray......"

PostMon Nov 04, 2013 4:17 pm » by Webcat


Just picked up on this little video - It's a real 'Duracell Bunny'! :o :lol:

The dialogue is in broad Scottish and contains swear words - apparently they were Police Officers on routine patrol somewhere in Scotland and they encountered the REAL 'Duracell Bunny'! :mrgreen:

Someone worked out how far this Bunny sprinted in the headlights of the Police car!

John McGeachin 1 week ago
the white lines on the road are 10ft long the gaps are 9ft long I counted 224 white lines and 220 gaps total feet is 4,238ft there is 5,280 feet in one mile so rabbit ran just over three quarters of a mile.


Others reported that they couldn't understand a word the Police Officers said. It didn't bother me being Scottish, and surely everyone understands swear words............ :D

I won't comment on the ending............ :shock:


Upload to Disclose.tv



:peep:

:cheers:
Image

Conspirator
User avatar
Posts: 3439
Joined: Wed May 12, 2010 2:54 pm

PostMon Nov 04, 2013 4:48 pm » by Thruster


:lol:

Lothian & Borders finest at their best ... big hands and big feet ... and could'nt catch the cold!

meh ....what's up, Dick?

Image
Image

Conspirator
User avatar
Posts: 1097
Joined: Sun Sep 16, 2012 1:21 pm
Location: "In life's litter tray......"

PostMon Nov 04, 2013 5:48 pm » by Webcat


Thruster wrote::lol:

Lothian & Borders finest at their best ... big hands and big feet ... and could'nt catch the cold!

meh ....what's up, Dick?

Image


Yep, even after they amalgamated the local Police Forces into 'Polce Scotland' the little quirks of the local forces remain; like "could'nt catch the cold!" is one of them........... :mrgreen:

:cheers:
Image

Super Moderator
User avatar
Posts: 2553
Joined: Sun Jul 28, 2013 1:59 pm
Location: Planet of the nOObs

PostMon Nov 04, 2013 9:38 pm » by DarkHeart


Why didn't one of them get out & scare it off ?

It was very funny until the end, but if it hadn't been them it would have been someone else , same effect as "lamping" by hunters.

Image
Canubis wrote:i recently made some retarded threads and had boon swinging from my nuts

Conspirator
Online
User avatar
Posts: 2612
Joined: Sun Apr 11, 2010 6:51 pm
Location: Questioning Building 7,.......... Stop HAARP ..........Stop HydroFracking

PostMon Nov 04, 2013 10:09 pm » by Hurtswhenipee


Image

Conspirator
User avatar
Posts: 6965
Joined: Sat May 14, 2011 10:00 pm
Location: Zin-Uru

PostMon Nov 04, 2013 10:36 pm » by Kinninigan


:shock:


"If you chase two rabbits, you will lose them both" Native American Saying


Yeah never chase a rabbit, the way to catch rabbits if with snare traps if you wanna eat that nite!













:flop:
Canubis wrote:AT DTV we aim for shit pending disclosure RUN it threw the best before you give it to the dogs...

say somthing about my avatar i dare u.

https://www.youtube.com/user/kinninigan
http://www.disclose.tv/user/kinninigan/

Super Moderator
User avatar
Posts: 19307
Joined: Thu Jul 22, 2010 4:20 am
Location: underneath the circumstances

PostMon Nov 04, 2013 10:53 pm » by The57ironman


Hurtswhenipee wrote:


Upload to Disclose.tv

:lol:

.

...rabbits have to be fast...

Image
..i have mixed drinks about my feelings...

Conspirator
User avatar
Posts: 1097
Joined: Sun Sep 16, 2012 1:21 pm
Location: "In life's litter tray......"

PostMon Nov 04, 2013 11:33 pm » by Webcat


The57ironman wrote:
Hurtswhenipee wrote:


Upload to Disclose.tv

:lol:

.

...rabbits have to be fast...

Image


:lol:

:cheers:
Image

Conspirator
Online
User avatar
Posts: 2612
Joined: Sun Apr 11, 2010 6:51 pm
Location: Questioning Building 7,.......... Stop HAARP ..........Stop HydroFracking

PostTue Nov 05, 2013 1:15 am » by Hurtswhenipee


The57ironman wrote:

.

...rabbits have to be fast...

Image[/quote]
:lol: :lol:
Image

Conspirator
User avatar
Posts: 2434
Joined: Thu Jun 13, 2013 2:16 am
Location: UNDER YOUR BED

PostTue Nov 05, 2013 2:27 am » by RATRODROB


Man that was funny, not the ending, but watching and listening to the laughter of the dudes in the car, couldn't understand most of what they said haha.

do rabbits get myxomatosis over there, I believe that sends bunnys blind, so maybe he were just following the roads surface.

Webby, I bet if that were a cat you wouldn't have posted hahaha :lol:


RRR
The more people i meet, the more i like my dog


Next

  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post
Visit Disclose.tv on Facebook