The Walking Dead

Conspirator
User avatar
Posts: 4277
Joined: Sun Jan 31, 2010 2:30 pm

PostTue Oct 30, 2012 4:44 pm » by Aragajag


For walking dead and the suspense, Game of Thrones. I cant wait for the next season got the books instead.
Image
'Gee, I wish we had one of them Doomsday Machines, Stainsey..' General "Buck" Turgidson

Initiate
User avatar
Posts: 415
Joined: Wed Aug 15, 2012 6:27 pm
Location: Liverpool, England.

PostTue Oct 30, 2012 6:36 pm » by Scouser012


Fucking love the Walking Dead, although i thought the last episode was a bit crap, hope they make up for it in the next episode.

Anyone know how may episodes are planned for series 3?

Conspirator
User avatar
Posts: 7738
Joined: Tue Jan 04, 2011 4:05 pm
Location: ON A GIF: HUNT

PostTue Oct 30, 2012 8:45 pm » by Fatdogmendoza


Scouser012 wrote:Fucking love the Walking Dead, although i thought the last episode was a bit crap, hope they make up for it in the next episode.

Anyone know how may episodes are planned for series 3?


http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Th ... .932013.29
Canubis wrote:slith dont b A noob.. u r my no 1 mo fo

Initiate
User avatar
Posts: 404
Joined: Wed Sep 29, 2010 11:03 pm

PostTue Oct 30, 2012 9:05 pm » by Ohj33bus


Hands down best show in the world. This past sunday's episode was a little boring but I understand that they have to introduce new charactors but shit :shooting: some damn walkers.

The governer must go down as soon as possible cause he's a son of a bitch
The thing about smart mother fuckers is that they sound like crazy mother fuckers to dumb mother fuckers

Initiate
User avatar
Posts: 415
Joined: Wed Aug 15, 2012 6:27 pm
Location: Liverpool, England.

PostTue Oct 30, 2012 9:58 pm » by Scouser012


Fatdogmendoza wrote:
Scouser012 wrote:Fucking love the Walking Dead, although i thought the last episode was a bit crap, hope they make up for it in the next episode.

Anyone know how may episodes are planned for series 3?


http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Th ... .932013.29

Only 8?

Thought they would at least do as many as season 2. :|

Conspirator
User avatar
Posts: 7738
Joined: Tue Jan 04, 2011 4:05 pm
Location: ON A GIF: HUNT

PostWed Oct 31, 2012 12:23 am » by Fatdogmendoza


Scouser012 wrote:
Fatdogmendoza wrote:
Scouser012 wrote:Fucking love the Walking Dead, although i thought the last episode was a bit crap, hope they make up for it in the next episode.

Anyone know how may episodes are planned for series 3?


http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Th ... .932013.29

Only 8?

Thought they would at least do as many as season 2. :|


It may be a split season :headscratch:
Canubis wrote:slith dont b A noob.. u r my no 1 mo fo

Conspirator
User avatar
Posts: 7738
Joined: Tue Jan 04, 2011 4:05 pm
Location: ON A GIF: HUNT

PostMon Nov 05, 2012 1:20 am » by Fatdogmendoza


Just watched the concluding part of Hatfields and McCoys...Fucking excellent...cant remember the last time I watched anything and didnt like anyone in it....There was no moral centre... :mrgreen:
Canubis wrote:slith dont b A noob.. u r my no 1 mo fo

Initiate
User avatar
Posts: 482
Joined: Mon Mar 30, 2009 7:32 pm
Location: Nova Scotia

PostMon Nov 05, 2012 1:43 am » by Buhdoo


Depending how closely they follow the comic (I read them) there may not be too many zombies in this series, it should be a character driven few episodes for a bit, the Governor storyline is excellent though..

And for the record, I care not that Rick seems to have lost the plot, that's how I'd want the leader of my post apocalyptic zombie survivor gang to act lol

Not seen game of thrones, just started watching Revolution..

Conspirator
User avatar
Posts: 7738
Joined: Tue Jan 04, 2011 4:05 pm
Location: ON A GIF: HUNT

PostMon Nov 05, 2012 1:47 am » by Fatdogmendoza


Buhdoo wrote:Depending how closely they follow the comic (I read them) there may not be too many zombies in this series, it should be a character driven few episodes for a bit, the Governor storyline is excellent though..

And for the record, I care not that Rick seems to have lost the plot, that's how I'd want the leader of my post apocalyptic zombie survivor gang to act lol

Not seen game of thrones, just started watching Revolution..


Revolution seems too teenybop....The hunger Games?
Canubis wrote:slith dont b A noob.. u r my no 1 mo fo

Initiate
Posts: 140
Joined: Wed Oct 10, 2012 8:14 pm

PostMon Nov 05, 2012 2:06 am » by theclarificator3


For all Ex-TV lookers there is an online free live transmission that works good and have a counter clock:

Instructions:
1. Make sure first you have turned on your pop-up blocker
2. Go to this link:
http://nowwatchtvlive.com/2011/08/watch ... s-channel/
3. Close any mini windows and ads inside the page
4. The top video is the channel of AMC/The walking Dead, above is the counter clock to the show.

I do believe in zombies.
You must if you are christian, because this thing is biblical:
"In those days people will seek death but will not find it. They will long to die, but death will flee from them!"
Revelation 9:6


PreviousNext

  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post
Visit Disclose.tv on Facebook