third phase of the moon crap

Conspirator
User avatar
Posts: 7600
Joined: Thu Apr 23, 2009 10:34 pm

PostFri May 11, 2012 7:16 pm » by Flecktarn



Upload to Disclose.tv


i cant believe anyone takes anything serious these people put out its so tacky the worst b movies effects are a million times better ,if the guy is trying to make a name for himself hes already got one "twat"
ImageImage

Conspirator
User avatar
Posts: 3388
Joined: Wed May 12, 2010 2:54 pm

PostFri May 11, 2012 7:27 pm » by Thruster


Agreed.


:cheers:
Image

Conspirator
User avatar
Posts: 3837
Joined: Sat Apr 04, 2009 5:01 pm

PostFri May 11, 2012 7:44 pm » by Zegtelzegtel


yes fuck them! thank you for psting Fleck..

Image

mofoz
Image

Conspirator
User avatar
Posts: 3388
Joined: Wed May 12, 2010 2:54 pm

PostFri May 11, 2012 10:36 pm » by Thruster


yes fuck them! thank you for psting Fleck..



:lol:

Stop beating around the bush, Zegtelzegtel ... say what you mean!!


:cheers:
Image

Conspirator
User avatar
Posts: 5771
Joined: Thu Jun 04, 2009 10:24 pm
Location: Wankerville

PostSat May 12, 2012 12:24 am » by Evildweeb


I'm sorry to say thi9s out loud here.

For a short while I actually was a subscriber to Third Phase of Moon. But after seeing the preponderance of video and reading scads of comments, it soon became apparent they are gunning for a Discovery Channel or History Channel contract as some sort of new age UFO Hunters.

To date, I can honestly say even I (yes me) can see through this horse patooey.

I have since cancelled my subscription, and as far as I am concerned - anything they have to promote is worse than generic wannabes.

Which sadly to say, if they ever actually get real true footage, their cries of wolf will negate any validity.

They are performing a disservice to the truth movement.

Sad.

<------hanging my head in shame on their behalf, as they won't.


:cheers:
Image
.
"What a pity if he logged into a porn channel we could see him for the wanker he is." - Toxic32

Conspirator
User avatar
Posts: 7600
Joined: Thu Apr 23, 2009 10:34 pm

PostSat May 12, 2012 12:43 am » by Flecktarn


its sad that they just continued to post shit after shit and in such a way that was condescending to the viewers ,if they think any of the crap they posted was real then they are total morons
ImageImage

Conspirator
User avatar
Posts: 5771
Joined: Thu Jun 04, 2009 10:24 pm
Location: Wankerville

PostSat May 12, 2012 1:27 am » by Evildweeb


Flecktarn wrote:its sad that they just continued to post shit after shit and in such a way that was condescending to the viewers ,if they think any of the crap they posted was real then they are total morons


Hey Fleck...........

Glad someone finally raised that flag - to be honest.

I'm in no way a dedicated UFO-ite or follower but I do watch. Hell, I been guilty of posting some really heinous crap myself just to test the water.

BUT THESE GUYS...................

They have no shame. Some of their crap is clearly fabricated. Even the could-be's are questionable.

People just need to know the source, and thx for posting this thread buddy.
Kudos and high-ho cheers.

:cheers:
Image
.
"What a pity if he logged into a porn channel we could see him for the wanker he is." - Toxic32

Writer
Posts: 56
Joined: Sun Aug 23, 2009 1:40 pm

PostSat May 12, 2012 2:42 am » by Variant1


Flecktarn wrote:


Upload to Disclose.tv


i cant believe anyone takes anything serious these people put out its so tacky the worst b movies effects are a million times better ,if the guy is trying to make a name for himself hes already got one "twat"





My in depth analysis of these two (yes...there are two clown clones) leads me to the conclusion that they are both suffering from latent oedipal anxiety, characterised by impulsive, infantile fantasies, a compulsive need for immediate, incestuous, homosexual gratification, and an obsessive desire to be abducted and gang probed by aliens!

This is the only conclusion I can draw to account for the Fixated Oral Discharge that they spew forth on all their videoes.

Take your libidinous alien phallic fantasies away...sick puppies!

Conspirator
User avatar
Posts: 6984
Joined: Thu Aug 21, 2008 5:39 am

PostSat May 12, 2012 2:45 am » by E6722maj


TPOM is some diabolical baloney

. :top:
whatever

Conspirator
User avatar
Posts: 5771
Joined: Thu Jun 04, 2009 10:24 pm
Location: Wankerville

PostSat May 12, 2012 2:48 am » by Evildweeb


Variant1 wrote:
Flecktarn wrote:


Upload to Disclose.tv


i cant believe anyone takes anything serious these people put out its so tacky the worst b movies effects are a million times better ,if the guy is trying to make a name for himself hes already got one "twat"





My in depth analysis of these two (yes...there are two clown clones) leads me to the conclusion that they are both suffering from latent oedipal anxiety, characterised by impulsive, infantile fantasies, a compulsive need for immediate, incestuous, homosexual gratification, and an obsessive desire to be abducted and gang probed by aliens!

This is the only conclusion I can draw to account for the Fixated Oral Discharge that they spew forth on all their videoes.

Take your libidinous alien phallic fantasies away...sick puppies!



LMAO Variant. :flop:


Tho I personally wouldn't go there myself as you just did, does anyone else find it funny that the spokesperson for TPoM has a speech impediment, isn't the owner of the account, and actually acts like they just busted something that's clearly not quite right?

It's not like me to rag on someone like this, but these guys?

Rag on, rag on, rag on........lol


cheers

:cheers:
Image
.
"What a pity if he logged into a porn channel we could see him for the wanker he is." - Toxic32


Next

  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post
Visit Disclose.tv on Facebook