this forum -- what does it stand for?

Member
User avatar
Posts: 2
Joined: Sun Apr 24, 2011 1:37 am

PostSun Apr 24, 2011 1:51 am » by Blaomen


a thread no one knows about...
a sunbeam thread...
a saturn thread...
a lookilike thread...
a laugh thread...
a music thread...

disclose???

wtf???

why should i stay here... now that i have logged in... tell me!!!
Image

Conspirator
Posts: 1729
Joined: Wed Dec 31, 2008 12:14 am

PostSun Apr 24, 2011 1:52 am » by Hackjames


Because it strikes your fancy? I give up.
This is your world. You're the creator.
-Bob Motherfucking Ross

Conspirator
User avatar
Posts: 4007
Joined: Wed Feb 16, 2011 9:03 pm

PostSun Apr 24, 2011 1:54 am » by Rydher



Super Moderator
User avatar
Posts: 18386
Joined: Tue Mar 24, 2009 9:22 pm
Location: In your grill

PostSun Apr 24, 2011 1:55 am » by Slith


blaomen wrote:a thread no one knows about...
a sunbeam thread...
a saturn thread...
a lookilike thread...
a laugh thread...
a music thread...

disclose???

wtf???

why should i stay here... now that i have logged in... tell me!!!

Why should we keep you? What do you have to offer besides sarcasm?
Image

Canubis wrote:
THIS is is a thread you lock and ban me for you retarded goat!

Super Moderator
User avatar
Posts: 17773
Joined: Thu Jul 22, 2010 4:20 am
Location: babysitting

PostSun Apr 24, 2011 1:56 am » by The57ironman


blaomen wrote:a thread no one knows about...
a sunbeam thread...
a saturn thread...
a lookilike thread...
a laugh thread...
a music thread...

disclose???

wtf???

why should i stay here... now that i have logged in... tell me!!!

because you really feel like something is missing........as do the rest of us

:cheers: :hiho:
.






..... If you can't be kind, at least have the decency to be vague.......
.

Super Moderator
User avatar
Posts: 15836
Joined: Fri Jul 18, 2008 7:12 pm

PostSun Apr 24, 2011 1:58 am » by Spock


When something is disclosed - it will pop up here quickly.

Until then, grab yourself another beer.

Super Moderator
User avatar
Posts: 13728
Joined: Thu Jul 31, 2008 4:45 pm
Location: Chicago

PostSun Apr 24, 2011 2:01 am » by domdabears


blaomen wrote:a thread no one knows about...
a sunbeam thread...
a saturn thread...
a lookilike thread...
a laugh thread...
a music thread...

disclose???

wtf???

why should i stay here... now that i have logged in... tell me!!!

Image
I wanna be a Warhol
Displayed on your wall
Still hung up on you

Member
User avatar
Posts: 2
Joined: Sun Apr 24, 2011 1:37 am

PostSun Apr 24, 2011 2:03 am » by Blaomen


thx for ur attention supawhores...

and thx for the arguments...

just wait a sec... im gonna check out glp...
Image

Super Moderator
User avatar
Posts: 18386
Joined: Tue Mar 24, 2009 9:22 pm
Location: In your grill

PostSun Apr 24, 2011 2:07 am » by Slith


blaomen wrote:thx for ur attention supawhores...

and thx for the arguments...

just wait a sec... im gonna check out glp...


You should. You'd fit right in
Image

Canubis wrote:
THIS is is a thread you lock and ban me for you retarded goat!

Conspirator
User avatar
Posts: 1874
Joined: Sat Dec 11, 2010 10:32 pm

PostSun Apr 24, 2011 2:17 am » by Newdawnrising


blaomen wrote:thx for ur attention supawhores...

and thx for the arguments...

just wait a sec... im gonna check out glp...


Tell em i sent you, BTW tell them fuck you for me will ya.
I know the voices in my head aren't real, but man, sometimes they have some really good ideas.


Next

  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post
Visit Disclose.tv on Facebook